Zastępstwa / Zmiany organizacyjne
ROK SZKOLNY 2025/26 - zastępstwa/ informacje bieżącę o zmianach organizacyjnych
==========================================================================
Zastępstwa wprowadzane są do godziny 21.00 na bazie posiadanych do tego czasu informacji. Aktualizacja może nastąpić na bazie danych otrzymanych
między 21.00 a 21.45. Jeżeli dane spływają po tym czasie, wówczas nanoszone są następnego dnia w wersji papierowej w szkolnej gablocie na drugim piętrze (przy pokoju nauczycielskim). Uczniowie powinni codziennie sprawdzać informacje o zastępstwach w gablocie.
==========================================================================
TRADYCYJNIE - ZGODNIE Z WOLĄ SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO - AKTYWUJEMY "SZCZĘŚLIWY NUMEREK" (musi odpowiadać numerowi Ucznia w dzienniku)
Zasady są zachowane: - "szczęsliwy numerek" obowiązuje na wszystkich lekcjach w danym dniu ( zwalnia z odpowiedzi bieżącej, kartkówek, zadań domowych)
- nie dotyczy zapowiedzianych form weryfikacji wiedzy i /lub umiejętności
"SZCZĘŚLIWY NUMEREK" w tygodniu:
poniedziałek -
wtorek -
środa -
czwartek -
piątek -
Przypominamy, że tzw.nieprzygotowanie (np.) i szczęśliwy numerek należy zgłosić od razu na początku lekcji !
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
piątek, 05.09.2025 r.
UWAGA!!! Przypominamy,że Uczniowie, którzy otrzymali negatywne wyniki z ostatniej sesji egzaminów zawodowych - są zobowiązani do 5.09.25 do godziny 15.00
w sekretariacie złożyć podanie o egzamin w sesji poprawkowej. Brak podania oznacza, że nie można podejść do egzaminu!
Podanie wypisujecie na miejscu w sekretariaci!!!
-----------------------------------------------------------------------------------------
UWAGA!!! Przypominamy, że zgodnie z informacjami znajdującymi się od trzech tygodni w Aktualnościach jutro - 5.09.25 upływa termin złożenia wniosków o Wypożyczenia podręczników w ramach programu “Bydgoska Rodzina 3+“ oraz wniosków w ramach Rządowego programu pomocy uczniom niepełnosprawnym.
Wnioski można złożyć do godziny 15.00 w sekretariacie.
------------------------------------------------------------------------------------------
zajęcia praktyczne - grupy p.Nowakowskiego- zajęcia odwołane do końca tygodnia
1TA na lekcji 7 świetlica
1TC zwolniona z lekcji 1 (zajęcia zostały zrealizowane w środę)
1TD na lekcji 4 świetlica
1A: gr.2 (elektrycy) zajęcia z p.Joppek z lekcji 1 przełożone są na lekcję 5
gr.3 (op.tw.sztuczne) zajęcia z p.Budziakiem z lekcji 1 przełożone są na lekcję 5
gr.1 na lekcji 5 świetlica
1A - cała klasa - na lekcji 3 świelica
2TB zwolniona od lekcji 6 // gr.3 lekcja 1 przełożona na termin późniejszy//
3TB na lekcji 8 świetlica
4TC zwolniona z lekcji 0-2
4TE gr.1 zwolniona z l.4, a gr.2 świetlica
4TF na lekcji 5 świetlica // lekcje 6-8 przełożone na termin późniejszy
4TD zwolniona z lekcji 7// gr.2 lekcja 8 przełożona na termin późniejszy
5TC na lekcji 3 świetlica
2A gr.2 zwolniona z lekcji 4,5 // cała klasa zwolniona od lekcji 6
5TB gr.3 zwolniona z lekcji 5 (zajęcia zrealizowane wcześniej)
2TA gr.2 zwolniona od lekcji 6
3TA zwolniona od lekcji 8
====================================
DYŻURY 05.09.25 (piątek)
po lekcji 1: parter: AK piętro I AU piętro II: KH ob.s.: CDOZE
po lekcji 2: parter: SS piętro I AU piętro II KH ob.s.: KB CDOZE
po lekcji 3: parte: GK piętro I SS piętro II: AW ob.s.: SU CDOZE
po lekcji 4: parter: RB piętro I BN piętro II: GL ob.s.: SU CDOZE
po lekcji 5: parter DM piętro I BN piętro II BO ob.s.: AL CDOZE
po lekcji 6: parter: JS piętro I WS piętro II: BO ob.s.: CDOZE
po lekcji 7: parter JS piętro I AK piętro II: AW ob.s. CDOZE
po lekcji 8: parter: BI piętro I piętro II: JE ob.s.: CDOZE
po lekcji 9: parter piętro I piętro II: ob.s.: CDOZE